MOLIYAVIY MENEJMENT TIZIMIDA KORXONALAR MOLIYAVIY MUNOSABATLARINING TUTGAN O‘RNI VA AHAMIYATI

Authors

  • Rasuljon Raxmidin o’g’li Soliyev  Andijon qishloq xo’jaligi va agrotexnologiyalar instituti. Agrobiznes va marketing kafedrasi o‘qituvchi-stajyori, telefon +998-99-326-95-05.  Author

Keywords:

Korxonalar faoliyati, xorijiy investitsiyalar, zamonaviy marketing, moliyaviy munosabatlar, bankning krediti, lizing operatsiyalari, xo‘jalik subyektlari, iqtisodiy ko’rsatkichlar.

Abstract

 Respublikamiz mustaqillikka erishgan dastlabki kunlardanoq, jamiyat taraqqiyotining barcha jabhalarida, eng avvlo, iqtisodiy sohada iqtisodiy islohotlarni yanada chuqurlashtirish va erkinlashtirish borasida aniq dasturlar ishlab chiqilgan. Ushbu dasturlarda belgilangan vazifalarning hayotga samarali tatbiq etilishi natijasida iqtisodiyotda turli mulkchilik shaklidagi korxonalar, firma va kompaniyalar vujudga kela boshladi. Albatta, mamlakatimiz iqtisodiy va moliyaviy barqarorlikka erishishida muhim omillar, ishlab chiqarish hajmining o‘sishi, pul qadrsizlanishini pasaytirish, eksport hajmini oshirish va boshqa shu kabi makroiqtisodiy o‘sishni ta’minlash bilan birga respublikamizda faoliyat yuritayotgan har bir korxona, firma, kompaniyalarning ham xo‘jalik subyekti sifatida rivojlantirishni taqozo etadi.

References

O’zbekiston Respublikasi preidentining 2016 yil 2 dekabrdagi “O‘zbekiston Respublikasining turizm sohasini jadal rivojlantirishni ta’minlash chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-4861-sonli farmoni.

O’zbekiston Respublikasi prezidentining 2017 yil 7-fevraldagi PF-4947 – son farmoni bilan tasdiqlangan 2017-2021 yillarda O’zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo’nalishi bo’yicha Harakatlar strategiyasi.

Ergashеv F., Raximova D., Sagdullaеv A., Parpiеv O., Zaynutdinov Sh. «Innovatsion mеnеdjmеnt» Darslik. Toshkеnt, «Akadеmiya» , 2017

Bobur, S. (2018). Innovative development of tourism in Uzbekistan. American Journal of Economics and Business Management, 1(1), 60-74.

Ғаффарова, Г., & Қодиров, Б. (2020). Рақамлаштириш-инновацион ривожланиш омили сифатида. Academic Research in Educational Sciences, 1(2), 104-112.

Qodirov, B. S., & Amanov, A. A. (2020). O'ZBEKISTON SSRDA KASABA UYUSHMASI VA UNING MUSTAQILLIK YILLARINING O'ZBEKISTONDAGI QIYOSIY TAHLILI. In ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ: ПОЛИТОЛОГИЯ, СОЦИОЛОГИЯ, ФИЛОСОФИЯ, ИСТОРИЯ (pp. 105-108).

G'affarova, G., & Qodirov, B. (2022). Structural fundamentals of action strategy. Journal of Positive School Psychology, 6(4), 9492-9500.

Кодиров, Б. (2021). ЯНГИЛАНАЁТГАН ЎЗБЕКИСТОНДА ТАЪЛИМ КЛАСТЕРИНИНГ ФАЛСАФИЙ ТАҲЛИЛИ. Academic research in educational sciences, 2(CSPI conference 1), 116-122.

Qodirov, B. S. (2021). ВАЖНОСТЬ СТРАТЕГИИ ДЕЙСТВИЙ В ИННОВАЦИОННОМ РАЗВИТИИ. Theoretical & Applied Science, (8), 75-78.

Sobirjonovich, K. B. (2021). THEORETICAL AND PRACTICAL BASIS OF INNOVATIVE DEVELOPMENT OF UZBEKISTAN. European science review, (7-8), 13-16.

Ғаффарова, Г., & Қодиров, Б. (2023). STRATEGY OF ACTIVITY AND SYSTEMATICAL APPROACH. Scientific Journal of the Fergana State University, (2), 47–51. https://doi.org/10.56292/SJFSU/vol_iss2/a47-51

Downloads

Published

19-10-2023

How to Cite

Soliyev, . R. R. o’g’li. (2023). MOLIYAVIY MENEJMENT TIZIMIDA KORXONALAR MOLIYAVIY MUNOSABATLARINING TUTGAN O‘RNI VA AHAMIYATI. Oriental Journal of Academic and Multidisciplinary Research , 1(1), 39-44. https://inno-world.uz/index.php/ojamr/article/view/13