BOLA NUTQI RIVOJLANISHNING UMUMIY SHAKLLARI
Keywords:
bolalar, ekstralinguistik, maktab, oila,muloqot, nutq,ota-onalarAbstract
Dunyo tilshunosligida til va ruhiyat munosabatdorligi masalasi uzoq davrlardan beri faylasuf va tilshunoslar e’tiborini o‘ziga jalb etib kelgan. Shunga qaramay, uzoq davrlar tilshunoslikda tillarning qarindoshligi masalasi, so‘ng tilni, asosan, immanent tarzda o‘rganishga bo‘lgan harakat uning sub’ektiga e’tiborni susaytirdi. XX asr so‘ngi va XXI asr tilshunosligida til antropologik hodisa sifatida tan olinib, asosiy e’tibor lisoniy hodisalarni insonning kognitiv hamda ruhiy tabiati bilan birgalikda tadqiq etishga qaratildi.
References
Аброр Қўшназаров. Шайтонни тутган Шертой. – Тошкент: Glogal books, 2020. – Б. 107.
Анвар Обиджон. Мўттивоймисан, Миттивоймисан? Қисса. – Тошкент: “Шарқ” нашриёти-матбаа бош таҳририяти, 2019. – Б. 50.
Кисленко Б.Я. Психологические особенности усвоения правил обращения с предметами: Автореф. дис. канд. пс. наук. – М., 1981. – 17 с.
Мишина Т.Н. Семейная психотерапия и динамика образа семьи // Психогигиена и психопрофилактика. – Л., 1983. – С. 21-26.