ТИББИЙ ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИ ТАЛАБАЛАРИНИНГ МУСТАҚИЛ ИШЛАРИНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ТАМОЙИЛЛАРИ

Authors

  • Курбанова Гулноз Негматовна педагогика фанлари доктори, профессор, Бухоро давлат тиббиёт институти e-mail: kurbanovagulnoz7@gmail.com Author

Keywords:

таълим, жараён, талаба, мустақил фаолият, ривожланиш, мазмун, ғоя, натижа.

Abstract

мазкур мақолада тиббий олий таълим муассасалари талабаларининг касбий фаолиятига тайёргарлик жараёнидаги мустақил фаолиятининг аҳамияти ҳамда уни амалга ошириш тамойилларининг мазмун-моҳияти ёритилган.

References

Вербицкий А. А. Cамостоятельная работа и самостоятельная деятельность студента / Проблемы организации работы студентов в условиях многоуровневой структуры высшего образования: тез. докл. Всерос. науч.-метод. конф. – Волгоград: ВолгГТУ, 1994. С. 6.

Ишмуҳaмедов Р. Тaълимдa инновaция. – Тошкент: Фaн, 2010.

Муслимов Н. А., Усмонбоева М. Ҳ., Сайфуров Д. М., Тўраев А. Б. Инновацион таълим технологиялари – Тошкент: “Сано стандарт” нашриёти, 2015. – 81-б.

Курбанова Г. Н. Особенности профессионального мышления как фактор обучения медико-педагогического персонала современного этапа //Университетская наука: взгляд в будущее. 2020. – С. 763-766.

Новикова Т. Г. Папка индивидуальных достижений – портфолио / Директор школы. 2004. № 7. – С. 45-48.

Downloads

Published

17-05-2024

How to Cite

ТИББИЙ ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИ ТАЛАБАЛАРИНИНГ МУСТАҚИЛ ИШЛАРИНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ТАМОЙИЛЛАРИ. (2024). XALQARO ILMIY-AMALIY KONFERENSIYALAR, 1(2), 68-71. https://inno-world.uz/index.php/ispconference/article/view/700